Hoeveel kost het gemiddeld om een auto te laten uitlijnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een gemiddeld tarief om je auto te laten uitlijnen, bestaat niet! Er zou een reden moeten zijn om je auto (na schade b.v) te laten uitlijnen. Normaliter veranderen de vaste waardes niet. Uitgaande dat je over uitlijnen praat en niet over statisch- of dynamisch balanceren van je wielen moet je toch rekening houden met e.e.a. wat gerelateerd is aan werktijd. Met het uitlijnen worden n.l. de volgende punten gecontroleerd en bijgesteld: Camber: Dat is het toe- of uitspoor op je voorwielen Caster: dat is de wielvlucht (hoek) t.o.v. je fusee King pin inclination is de hoek van de Fusee-pen of -kogels. Hier heb ik een aantal zaken benoemd wat er allemaal gemeten kan of moet worden als daar aanleiding toe is. Hierbij mag je rekenen op een uurloon van €50,00 tot €75,00. Hierbij denk ik dat ze wel een uurtje bezig zijn om alles precies te meten en daarna een uurtje om het te (her)stellen. Een €100,00 tot €200,00 kan je dit zomaar kosten.

Bronnen:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.ph...

Veertig tot zestig euro. Pas nog laten doen.

Ik schat zo'n 49,98 voor 4 banden.

Hallo Popula, De kosten van uitlijnen varieert tussen de 40 en 70 euro. Dus gemiddeld 55 euro :) Dus niet op bezuinigen, als je banden schuin afslijten kost het meer ! Groeten Leonard

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100