heeft de bugatti veyron al een keer 407 km/h gereden op de openbare weg?

zo Nee?
dan is de vraag:
hoe snel ging de bugatti veyron op zijn snelst op de openbare weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Djangogroen,

Die 407 km/u is gemeten op een testcircuit, en dat is 1 lange baan zonder bochten .
Het lijkt mij niet dat 1 van de gelukkige eigenaren dit op de openbare weg gehaald heeft....
Wat denk je als je 407 km/u rijd en 300 meter voor je maakt iemand een inhaalmanoeuvre met 120 km/u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je gelijk in.
grappig antwoord (EN HET BESTE ANTWOORD haha)