Hoe kun je zien of je oude auto nog rond rijd in Nederland?

Ik ben nieuwschierig of mijn oude auto nog rond rijd in Nederland (of dat deze verscheept is naar het buitenland).

Hoe kun je dit zien?

De site van de RDW geeft aan dat de auto wel een vernieuwde APK heeft gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
13.5K

Het beste antwoord

Dat de auto een nieuwe APK keuring heeft gekregen zegt eigenlijk wel genoeg, meer kan je niet echt vinden geloof ik.
Een niet gebruikte auto een nieuwe APK keuring geven kost alleen maar geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zolang kenteken niet ongeldig is verklaard door sloop staat de auto op de site van RDW .Kenteken brengt nl geld op-bij sloop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de smartphones is er een kenteken-app waar je kan zien of het kenteken nog in NL bekend is en je kan zien wat hij waard is (volgens die app).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het kenteken terug kunt vinden bij de RDW betekent het dat hij in Nederland rond rijdt - dus ja, want je schrijft dat je het gevonden hebt met een APK datum.