hoeveel kost het om een auto goud te maken met vinyl Wrap?

Ik wil mijn auto graag goud maken. dit wil ik graag doen met vinyl wrap.
ik vroeg me af hoeveel deze kleur vinyl kost. het is mijn BMW M3, dus zoveel meter Vinyl heb ik nodig.
het is niet erg als het carbon fiber goud is. weet iemand de prijzen hiervan?
en waar kan je het het beste halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga je je auto er dan mee in wrappen? Hoelang zou dat blijven zitten?
paulus811
9 jaar geleden
Lijkt me echt praaaachtig.
Bordensteker
9 jaar geleden
Ik sluit achter hem aan bij de wasstraat!

Antwoorden (1)

Ik heb even voor je gekeken op internet. Hier vind je aanbieders vanaf € 1.200,- ^lr