krijg je een dubbele bekeuring als je van voren geflitst wordt . zie uitleg

als je van voren geflitst word op snelheid en je hebt ook geen gordel om , krijg je daar dan ook een bekeuring voor ?
of alleen voor de snelheid
het gaat hier dan om een vaste flitstpaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Een flitsboete is een 'bekeuring op kenteken'. De bekeuring voor het niet dragen van de gordel mag alleen 'op naam' gegeven worden. Hiervoor moet je worden staande gehouden en je identiteit vastgesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zo ver ik weet krijg je hier geen bekeuring voor. ik heb het eens van een agent gehoord dat dit niet geldig is als bewijs. maar ja dit kan intussen verjaard zijn maar het lijkt me sterk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De flits is alleen ingesteld op overschrijden van de maximum snelheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ik kan het weten, want ik ben zo eens geflitst geweest geworden, en heb toen maar 1 bekeuring in de bus gehad, ware het niet dat ik de week erop langs achter werd geflitst zodoende dat er nog een tweede volgde kort nadien, maar dit was in een andere straat in diezelfde stad