hoe krijg ik een handvat los van een handrem

het is een fiat punto van 2000

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk is je handrem bevroren. Hierbij zit de binnenkabel van je handrem vast in de buitenkabel. Door de handrem een paar keer op te trekken kan hij 'loskomen' Gezien je vraagstelling, hoop ik dat je dit bedoeld.
Meer tips in de toegevoegde link.

Wil je daadwerkelijk je handvat verwijderen? Ik zou geen idéé hebben waarom je dat zou willen doen, dan zul je het handvat in de lengterichting moeten doorsnijden om hem vervolgens van de handremstang af te schuiven.