Nare lucht uit bekleding auto verwijderen/ maskeren

Onze hond is in de auto wat 'lichaamssappen' verloren uit zijn anaalklieren. Die lucht is echt verschrikkelijk, stinkt naar rotte vis! We hebben de bekleding meteen afgedaan, maar helaas stinkt het nog steeds. Hoe kunnen wij die lucht maskeren of liever nog verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
4.9K

Het beste antwoord

Inspuiten met "HG Alle Nare Geurtjes Weg"..
Werkt perfect en is niet zo ingewikkeld als bovenstaande antwoorden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je hebt iets nodig met enzymen, zoals biotex groen.
doordrenk de bekleding hier goed mee, en laat een tijd inwerken.
vervolgens spoelen, en nabehandelen met azijn.
tot zover de huis-, tuin-, en keukenmethode.
ook kan je ecodor of stalfris toepassen.
13 jaar geleden
Droge soda erop leggen/ gooien en een dag laten intrekken en dan opzuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik hiervoor Febreze die verwijdert veilig geuren uit stoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flinke scheut azijn in het water en daarmee de bekleding afdoen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je auto door een specialist met Ozon behandelen.
Zij kunnen je garanderen dat de lucht weg blijft.

Succes,

Robert