wat kost het vervangen van de koppelingsplaat remschijf en schokbrekers van een audi a4 ongeveer ??? auto is van 2005

Toegevoegd na 21 minuten:
Sorry auto is van 2004!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Bij de officiele dealer kost de koppeling ongeveer 750, de remschijven plus blokken 300-400 en schokbrekers ongeveer 200 per schokbreker, afhankelijk van het merk.

Ga je naar een niet officiele garage dan kun je 10-15% van deze prijzen aftrekken.

Zoek je goede gebruikte onderdelen, dan ben je nog weer goedkoper uit. Hieronder een aanbod voor twee schokbrekers plus veren. Daar komt het arbeidsloon dan nog wel bij, maar dat valt voor deze reparatie wel mee. Het is voor een auto uit 2004 te overwegen vind ik.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig vandaag een ex automonteur gesproken.
Legde hem deze vraag voor.
Kreeg hetzelfde antwoord als U gaf.
+1

Andere antwoorden (1)

Je kunt alle prijzen zelf natjekken op Hbase.
Daar kun je je kenteken invoeren en de rest wijst zich vanzelf.