Heeft een parkeerhulpsysteem met sensoren problemen met de wasstraat?

Niet dat je achteruit gaat rijden in de wasstraat!
Maar de wasstraat heeft natuurlijk flink wat water en grote borstels!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
netjes onder de achterlichten :)

Het beste antwoord

je moet wel zorgen dat je sensoren goed bevestigd zijn want die borstel draait met een behoorlijke snelheid en dan kunnen ze eraf geduwd worden.
Tegen water zouden ze normaal gesproken moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit mag geen enkel probleem geven als de sensoren van goede kwaliteit zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen probleem, maar dan moeten ze wel goed gemonteerd zijn. Dat heb je zelf gedaan als ik me een andere vraag van jou goed herinner, dus kun je dat beoordelen. Waar de sensoren niet tegen kunnen is een directe straal van een hogedrukspuit.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie de foto die ik even snel heb gemaakt...