wat is je hoogste persoonlijk record topsnelheid met de auto?

Ik zelf heb ooit de 265 gehaald in duitsland in een audi rs4

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (26)

232 km/u met de auto van mijn vader op de Autobahn (Duitsland dus).
Is inmiddels al weer enkele jaren geleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
223 km/u
Ook in Duitsland.
In een BMW 118 (diesel), toendertijd auto van de zaak ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
225 km/u in een Porsche in Zwitserland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0 km/u .. Ik mag namelijk nog geen auto rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Wiewatwaar;

Vorig jaar augustus op de Autobahn tussen Köln en Koblenz haalde ik 250km/h op de teller, 242 echte volgens de GPS. Als er geen overig verkeer was geweest had de 250 echte km/h's er ook nog wel ingezeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gereden? Rond de 140.

2 maanden terug wel rond de 260 gereden, in Duitsland, Audi R8.

Leuk hoor..:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n 190 km/u op de teller. Dat was op het laatste stukje van de A44 in Duitsland, vlak voor de aansluiting op de A45.

Overigens heb ik ervaren dat het voor je reistijd geen fluit uitmaakt of je continu probeert 170 te rijden, dan wel continu 130 rijdt. Het maakt wel heel veel uit voor de veiligheid, voor je vermoeidheid, voor je brandstofverbruik en dus voor het aantal tankstops.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, je gaat er misschien 5minuutjes sneller door aankomen maar dat is het toch niet waard.
241 km/h...in een Mercedes

Toegevoegd op 31-05-2009 13:49:11
Dat was gewoon hier in Nederland, een soort van testdrive met me nieuwe auto. Ik rij normaal nooit zo hard..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
215 op de teller. Da's zo'n 201 in 't echt, waarschijnlijk.
Op een mooie kaarsrechte snelweg. Ik had nog 't gevoel dat ik bijna stilstond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit met de BMW van mijn vader 190 gereden en met mijn huisige auto houd het bij 142 op de teller echt op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
170 in een Opel Vectra in Frankrijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lachen! Harder ging dat hondenhok zeker niet.
190 km/u (op teller) in een Hyundai Coupé (zondag 7u 's morgens)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
265 op de teller in een Porsche, volgens mij 240 echte kilometers. Fijne auto wel, alleen je ziet er zoveel tegenwoordig met een bepaald slag lui achter het stuur. Niets meer voor mij.

De auto die ik nu heb is veel sneller alleen durf ik het niet meer. Ik voelde me in die Porsche en 22 jaar oud onkwetsbaar. Nu niet meer met de verantwoordelijkheid voor gezin en zaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer 300 met een F-40, van een vriend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
292 km/uur op de Afsluitdijk, met een Bentley Continental Flying Spur. Te gekke auto, maar het was wel gekkewerk moet ik eerlijk toegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Netjes 120... ik volg namelijk nog rijlessen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaren geleden in Duitsland heb ik de 156 km/h gehaald in een Toyota Yaris. Vond het toen snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn sportautootje moest nog worden ingereden, dus ik mocht niet meer dan 50% van de toeren halen. Toen topte ik op 190 km/uur. Voor mij ruim voldoende.

Mijn vrouw heeft een hogere score gehaald. Bewijsmateriaal beschikbaar vanuit een camera uit BE, gelukkig is het nooit tot boete/schikking gekomne.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
290 met een honda vf 1100 magna op de nederlandse snelweg,en met de auto zelf 250 met een porche 911 ,en vroeger met liften 260 met een mercedes meegereden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
310 in Duitsland op weg naar Italië. Drie weken geleden nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
90 km/u, denk ik.
Ben een slome... :)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
280 in duitsland bmw 5 serie getuned

Toegevoegd op 01-06-2009 10:57:15
mijn eigen auto gaat niet harder dan 240 heb een mercedes 500 sec 1984
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit wel 200 gereden in mijn Citroen Xsara, bergaf en wind mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
225 in een Audi op de afsluitdijk en 275 op de motor in Frankrijk op de tolweg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audi S5: 250 km/h En toen sprong hij in de begrenzer. Was gewoon in nederland op een autoweg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
280 op de teller met een Opel Calibra turbo, die was wel iets gekietelt zeg maar:)

Wel leuk om met een Opeltje de BMW's en Mercedessen voorbijrijden.
Was hier in Duitsland.