welke motorolie type moet ik gebruiken voor een ford mondeo uit 1995 die benzine rijd?

Ik krijg verschillende antwoorden te horen en nu weet ik het niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

In de winter kun je een 10W40 gebruiken, in de zomer een 15 W40 (of 15W50 als je er mee naar warme landen gaat).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de volgende link, vul je kenteken in en je weet precies wat er in moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke link! Maar hij geeft wel een veel te duur merk aan als advies voor mijn auto..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft je ook niet aan het werk olie te houden als de specificaties maar de juiste zijn.