is er een alternatief voor de brodit proclip voor de renault twingo uit 2011

Ik had altijd een proclip in mijn auto waar ik dan een active houder voor mijn telefoon op kon bevestigen. Zo had ik zonder boren de ideale telefoonhouder. Helaas is er geen proclip voor de 2011 (voor aan de rechterkant van de bestuurder). Kent iemand alternatieven? Met prijs erbij.. alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke telefoon gebruik je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een htc, ik bedoel een houder voor in de auto waar ik die van mijn telefoon op kan schroeven. Dus een soortgelijke aan de brodit pro clip.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.brodit.com/proclip.html kijk daar. Ik heb een andere radio (rond) dus kan het niet.

Antwoorden (1)

Op de achterkant van de telefoonhouder van brodit zit een draaischijfje met een vierkant plaatje. Op iedere hoek zit een schroefgaatje. Ik heb door die gaatjes twee ti-ripjes getrokken en die door het rooster van de verwarming getrokken. Heeft vier jaar gezeten, nu zelfde systeem in Opel Zafira gebruikt, zit al weer twee jaar! Geen gaten en kosten: € 1.-

Toegevoegd na 2 minuten:
mijn zoon rijdt nu met die twingo en heeft een universele houder van Halfords in het rooster zitten. Verkrijgbaar in drie maten. Kosten vanaf €11.00
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, tiripjes kan ook nog natuurlijk. Bedankt voor de tip. Echter heb ik de voorkeur voor een soortgelijke houder aan de kant van/ tgv de versnellingspook.