kun je een bricklin sv-1 auto onder de 15000 euro krijgen.

Deze auto,s hebben een aantal fouten aan de carrosserie ze hebben vleugeldeuren deze zijn niet waterdicht, kun je hier iets aan laten doen. Met bijvoorbeeld rubbers het mag niet te duur zijn. Niet meer als 600 euro, hoeveel pk,s heeft deze auto ongeveer. Wat is de topsnelheid en de acceleratie van 0 naar 100, of zijn er verschillende uitvoeringen van de auto.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Het beste antwoord

Hallo Thomm,
Zoals je in het bovenstaande antwoord ziet, is hij voor dit bedrag te krijgen...
Van deze auto rijden er wereldwijd nog 1500 exemplaren,waarvan 6 in Nederland.
Van dit (failliete) automerk kun je dus bijna niets 2ehands kopen, en zeker niets nieuws!!

Wat ik wil zeggen : als je hier iets mee krijgt, wordt het dus heel moeilijk, en zeker meer als 600 euro .

Hetvolgende heb ik nog voor je gevonden:
Cilinderinhoud - 5896cc
Topsnelheid - 200 km/h
Aantal cilinders - V8
Vermogen - 223/4400
Productieaantal - 2897
Andere modellen - Geen

Groeten Leonard