Welke vakantieformules kan je doen met tieners ?

Zijn op zoek naar een goeie formule om met onze tieners (14-18j) op reis te gaan ? Graag jullie ideeen wetende dat ze niet graag rondwandelen, of historische plaatsen bezoeken, .... Bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Spreek van te voren af dat jullie om en om elke dag of om de paar dagen mogen bepalen wat jullie gaan doen. Maak er op deze manier een vakantie van die voor jullie allemaal wat leuks bevat,een beetje geven en nemen. Doe niet alleen maar wat je tieners leuk vinden en jullie totaal niet, dan zijn jullie gesloopt na de vakantie...

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Strandvakantie!

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze in combinatie met het bezoek van pretparken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij FOx vakanties kan je combinatie reizen boeken voor gezinnen met kinderen in jullie leeftijd. In groepen met andere gezinnen zodat ze ook aansluiting bij elkaar kunnen vinden.
Daarnaast is er bij Pharos reizen ook zoiets maar dan dat je de actieve dingen in een groep kan gaan doen. Degene die niet mee willen kunnen dan op de kampeerplek achterblijven en zich daar vermaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem ze mee op een zelf georganiseerde rondreis buiten Europa. Vaak vinden tieners het 'boring' om met de ouders op vakantie te gaan, maar als de omgeving en natuur echt anders is geef je ze een ervaring voor het leven.

Boek goedkoop vluchten en een huurauto op http://www.lowcosttickets.nl/bestemming-detail/36/Kaapstad%20|%20vliegtickets/ en dan accommodatie op http://www.kaapstadvakantiehuizen.nl/

Zuid Afrika is trouwens een prima land om te camperen. de camping zijn veel beter (en schooner) dan in Europa en zo ben je dichter bij de natuur en het kost veel minder!

Tip: altijd je tent dichtdoen als je weggaat. De Bobejaans weten anders precies waar de koektrommel is!