Hoe is de dekking / de bereikbaarheid van een Nederlandse mobiele telefoon in Kenia?

Mijn broer gaat volgende week naar Kenia. Hij maakt een rondreis, onder andere door de natuurparken en komt af en toe een dorpje. Ik wil hem graag af en toe telefonisch kunnen bereiken. Heeft hij daar overal goede ontvangst met zijn nederlandse mobiele telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Bellen zal niet zo makkelijk gaan, makkelijker is het om via internet contact te houden, veel plaatsen, ook de kleinere plaatsen in Kenia hebben een internet cafe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is vrijwel onmogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is echt bijna geen verbinding al helemaal niet in een dorpje. Sommigen dorpen weten niet eens wat mobieltjes en computers zijn dus een beetje dom als je daar een zendmast daar neer zet.