Wat is de beste skibestemming in Oostenrijk?

We willen deze winter voor het eerst gaan skiën in Oostenrijk. Welke regio raadt u ons aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Zell am ziller gelegen in het hartje Tirol.
Voordelige arrangementen en accomodaties op korte afstand van het centrum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hochfügen en hochzillertal zijn onlangs uitgeroepen tot mooiste skigebied van de wereld. Ik ben er een paar keer zelf wezen skiën en het is er inderdaad prachtig.

Skigebied is onderdeel van het Zillertal skigebied, waar ook Macherhofn deel van uit maakt. Ook dit is de moeite waard, al is dat gedeelte wel een stuk drukker.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Wij vinden het dorpje Pertisau in Tirol de beste skibestemming gelegen tussen het Karwendelgebergte en Rofangebergte

http://karwendel-bergbahn.at/.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het Zillertal.
heel goede ervaringen mee.
mooie pistes
en uiteraard -beetje afhankelijk van de sneeuwval-
niet echt heel duur.