Kan ik met een Eurostar ticket ook reizen vanuit Maastricht - Luik - Brussel? (zie uitleg)

Met een Eurostar ticket naar Londen, kan ik instappen op elk willekeurig station in Nederland. Kan het dan ook via deze route:
Maastricht - Luik - Brussel midi - Brussel Zuid (internationale routeplanner v.d. NS)
Of moet het perse via deze route:
Maastricht - Eindhoven - Dordrecht - Antwerpen - Brussel Zuid

In feite zou ik willen instappen in Luik, dat komt handiger uit, vandaar mijn vraag.
Of is het misschien zo, dat je ook automatisch vanaf elk Belgisch station mag reizen met een in Nederland gekocht eurostar ticket??

Veel vragen... ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Misschien dat je hier het goede antwoord vindt.
http://www.eurostar.com/dynamic/_SvBoAvailabilityTravelCriteriaTerm?_TMS=1286369839392&_DLG=SvBoAvailabilityTravelCriteriaTerm&_LANG=NL&_AGENCY=ESTAR