Kan je met z'n tweeën op kampeervakantie in een Lotus Elise?

Past er een tentje, gasstelletje, benodigde kleren en een laptop in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Vast wel. Als je niet veel mee neemt. Zoek maar op internet op hoe groot de bagageruimte is van zo'n auto...die jullie hebben??
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik ben helaas alleen... :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat de bagageruimte erg klein is.
Dus zoek iemand met ervaringen/ideeën/tips :).

Andere antwoorden (3)

Voor mij zou dat wel kunnen.
Klein tentje en twee tassen en luchtbed en slaapzak.
Niet twee hutkoffers!!
Een tas met kampeerdingen, zoals pannensetje en gasstelletje.
Met een beetje geluk ook nog wel twee klapstoeljes.

Maar of je met z'n tweeen op kampeervakantie kan met zo'n auto ligt dus helemaal aan jezelf.
Je wilt niet weten wat sommige mensen menen
te moeten meenemen op "kampeervakanties".

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lotus_Elise
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat er geen twee klapstoeltjes meer in passen, als je ook die andere genoemde zaken meeneemt... :P
paulus811
12 jaar geleden
Je hebt van die heel goed opvouwbare regisseurstoeltjes, die nemen nauwelijks ruimte in en zitten nog aardig ook.
In de achterruimte is een redelijk diepe bak waarin behoorlijk wat ruimte is. Spullen kun je het best in meerdere kleine tasjes stoppen, om zo beter de holle ruimten op te vullen. Achter de stoelen is ook nog een beetje ruimte om spullen neer te leggen.

Als je heel heel bescheiden bent in je bagage moet het lukken. Eventueel was je tussendoor je kleding en handdoeken op het vakantieadres.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat achter de stoelen geen optie is: je moet je stoelen nl. geheel naar achteren schuiven om in te kunnen stappen.
paulus811
12 jaar geleden
mmm, eerst instappen > dan stoel naar voren > 2e persoon spullen achter je stoel leggen > 2e persoon instappen. Of op je vakantieadres een tent huren. Als je een Lotus kan betalen....(o nee, dat is flauw)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, m'n geld is nu op... ;)
Het is handig als je zelf ook niet te groot bent, kleiner dan 1.85
Wel een fijn vooruitzicht.

Van de tweede link:
"Perhaps it biggest downfall if it's your only car. There is not much storage space, but a small bag can be carried behind the rear seats and a small weekend bag for two will fit in the boot. The passenger footwell is also long and a bag can be stored comfortably at the feet of the passenger. "