Ik wil aankomende zomer een amusementen-tour in amerika doen, is hier een speciaal reisbureau voor?

ik ben een groot fan van adrenaline en achtbanen en wil ooit eens in amerika zijn geweest, gewoon omdat ze de beste achtbanen hebben. ik heb ooit eens gehoord dat je een speciale reis kan boeken, waarmee je met een groep andere adrenalinejunkies naar en rond amerika wordt gevlogen en verscheidene parken bezoekt. is dit waar? en zo ja waar kan ik hier informatie over vinden en/of boeken?

bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De exacte informatie die je zoekt kan ik je niet geven.
Maar omdat er nog geen reacties zijn op je vraag, is één antwoord misschien beter dan géén antwoord.

Ik heb dit voor je gevonden:

Ene Dennis schrijft op deze site:
http://www.u4u.nl/reizen/reisverhalen.htm

"Rollercoaster vakantie in de VS
Millennium Force, Beast, Stealth, Superman The Escape, Goliath, Magnum XL-200... Allemaal klinkende namen die bij de ware achtbaanfanaat het hart sneller doen kloppen. Ze staan allemaal in Amerika en ik ben er geweest! Van 28 september tot en met 24 oktober ben ik door de Verenigde Staten gereisd, om mijn adrenalinegehalte spectaculair te verhogen! En dat is gelukt! Benieuwd naar mijn belevenissen? Klik dan snel op "Dagboek"! Dennis."

Maar helaas werkt zijn link niet meer.
Met wat speurwerk kon ik een site van hem vinden die in ieder geval wèl werkt:

http://www.dnzzz.nl/americanjob/pivot/entry.php?id=13
Scroll vooral naar beneden voor de plaatjes :-)

Je zou eens contact op kunnen nemen met die Dennis, want waarschijnlijk wil jij hetzelfde doen, als wat hij heeft gedaan.
Zijn email-adres staan rechts, net onder "statistieken".
Succes!