Als ze goed verpakt zijn en een soort keurmerk hebben dat ze het land uit mogen, dan mag dat zonder problemen.Bij de luchthaven kan je in de shops die daar zijn dit soort goedgekeurde producten in elk geval kopen.
13 jaar geleden
Volgens mij wel,zolang ze niet gevuld zijn met alcohol.
Je mag in ieder geval geen vlees- en vleesproducten,vers fruit en groenten en dat soort zaken meenemen.
Snoep wel en pralines vallen daar gewoon onder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel aangeven. Je moet een formulier invullen, doe je dat niet ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het afgelopen zomer gedaan, en aangegeven dat ik een kado bij had.
Er stond niets van snoep of zo bij, wel of je etenswaren bij had. dus het is naar mij idee geen probleem (in had 1,5 kg bij).