In welk gedeelte van Belgrado kan je het beste heengaan voor vakantie met 4 vrienden rond de leeftijd van 23 jaar?

Ik weet niet echt waar ik nou het beste kan gaan zitten ivm bezienswaardigheden en gezellige terassen en avonden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Je zou even op onderstaande site van virtual tourist kunnen kijken. Daar staat links op de pagina een overzicht van leuke/goede restaurants, "Things to do", Nightlife, verschillende do's & don'ts etc.
Daarnaast aan de rechterkant van de pagina tips en foto's van reizigers die er al geweest zijn.

http://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Republic_of_Serbia/Belgrade-723780/TravelGuide-Belgrade.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is in elk geval in de buurt van het centrum. Bij Hotel Jugoslavija misschien?
De club Andergraund lijkt me echt iets voor jullie!!??
Zie verder deze site
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.inyourpocket.com/serbia/city/belgrade.html

Op deze site kun je een pfd-gids downloaden met heeeel veel info over uitgaan en bezoeken in Belgrado.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, Servië is in trek, er was al eerder iemand met trein-vragen over Belgrado. Ik ken Belgrado niet zo goed (wel, Nis), dus kijk goed naar de andere antwoorden.

Mijn tip is wel: ga minstens eens (liever vaak) pljeskovica eten. Dit is een lokale variant van een broodje hamburger, maar 10x beter dan die van de McDo, en veel goedkoper ook. Dit zou het eerste zijn dat ik zou doen in Belgrado.

Toegevoegd op 14-05-2009 10:54:54
In Belgrado "central park" Kalemegdan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw vertelde Kalemegdan te bezoeken. Ik ben daar alleen bij de NL-ambassade geweest, en op het busstation en het vliegveld, maar daar kom je liever niet als je er niet hoeft te wezen ;-) Srecan put - goede reis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kalemegdan is een oud fort, waar de Sava en Donau samen komen. Het is daarmee een historisch/culturele bezienswaardigheid die je in Nederland niet meer zo snel aan treft.