De middelbare school: I.P.S.I.A Brugnetti Alberghiero wat is dat voor school en waar ligt deze school precies?

Een vriendin van mij is naar Italië verhuisd vorig jaar en ik wil haar verrassen om haar een keer op te zoeken op haar school, maar daarvoor moet ik weten waar die school is. HEt gaat om de school: I.P.S.I.A Brugnetti Alberghiero. Waar ligt deze school en wat voor school is het eigenlijk? Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even wachten tot Marion deze vraag leest, die woont in Italié.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google geeft er geen antwoord op,kent deze school niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het verstandig om zo onaangekondigd aan te waaien? Straks komt het heel ongelegen, heeft ze net iets anders gepland, of heeft ze belangrijke tentamens. Het is toch handig als ze met je komst rekening kan houden, want je komt van best wel ver..
En dan krijgt ze ook echt de gelegenheid om echt tijd voor je vrij te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google vind het wel degelijk, als je het op de juiste manier invoert.

Antwoorden (1)

Maar ik neem toch aan dat je weet waar je vriendin woont? Dan zal ze echt niet 300 km verder op school zitten. De instituten van I.P.S.I.A. vind je namelijk door heel Italie. Ga gewoon even naar www.google.it en tik vervolgens "ipsia" in.
Misschien dat je er een bekende plaats bij ziet zitten. De I.P.S.I.A. instituten zijn over het algemeen industriele opleidingen.
Succes ermee.