Welke P&R kan ik het beste kiezen als ik in Amsterdam op het Weesperplein moet zijn?

Welke is de dichtstbijzijnde?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Het makkelijjkste is de P&R Arena. Deze ligt onder hetvoetbalstadion Amsterdam Arena.
Van daaruit kan je rechtstreeks met de metro naar Weesperplein.
Utrecht
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
P+R Arena is niet het makkelijkste en niet het snelste, P+R Zeeburg is veel dichterbij en sneller....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je vanuit het westen komt (Haarlem of Leiden) dan is het handiger om een PR te kiezen aan die kant van de stad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vanuit Leiden is zeeburgereiland makkelijker meestal

Andere antwoorden (1)

Dat ligt eraan waar je vandaan komt en op welk tijdstip. Zeker op drukke momenten neem je de P&R die op je aanrijroute ligt. Vanaf elke P&R kun je met OV richting centrum. Makkelijker en sneller 1 keer overstappen met het OV dan de halve rondweg om Amsterdam rijden omdat je op de dichtsbijzijnde P&R wil komen. Hou ook rekening met eventuele files en drukte als je terug moet.