Is het handig om een laptop mee te nemen naar Zuid-Afrika? Hoe werkt het dan verder met internet?

Ik verblijf voor een maand bij een gezin in Zuid-Afrika. Nu vroeg ik me af of het handig is om mijn eigen laptop mee te nemen en hoe het in Z-A zit met internetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (2)

Als je bij een gezin blijft zou je kunnen vragen hoe het bij hen met internet zit.

Als zij internet hebben en het is draadloos, dan zou je je laptop goed kunnen gebruiken om te internetten (mits je uiteraard een wifi verbinding op je laptop hebt zitten).

Daarnaast is het altijd wel handig om een eigen computertje te hebben om bijvoorbeeld een reisdagboekje bij te houden of om een backup te maken van je geheugenkaartjes van je fototoestel.

Ik zou echter niet met mijn laptop over straat lopen in Zuid-Afrika, het misdaadcijfer is daar erg hoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de grote steden kun je op veel plaatsen al gratis internetten met wifi. Verder is een laptop handig om je foto's op te downloaden vanaf je camera en om een dagboek bij te houden.

Handigst is zo'n mini laptop als je nog veel gaat reizen. Als je op een plek blijft is een normale laptop ook prima mee te nemen.
AlphaLimaSierra