wat is de dichtstbijzijnde luchthaven van Icmeler Turkije?

Het duurt een eeuwigheid vanaf Bodrum :-(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K

Het beste antwoord

Er zijn heel veel icmeler's! Welke bedoel je? (welke provincie)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, volgens mij is Dalaman airport dichterbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bij Marmaris

Andere antwoorden (2)

als je icmeler bij marmaris bedoeld is het dalaman, zijn wij toen ook geland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals de anderen ook al schreven, kun je voor Icmeler het beste op Dalaman landen. Je schreef dan het vanaf Bodrum een eeuwigheid duurt, maar wat versta je onder een eeuwigheid? Vanaf Dalaman ben je ook bijna 2 uur onderweg naar Icmiler en dat vind ik ook een eeuwigheid. Daar zakt mij de broek van af en dat is ook de reden dat ook nooit meer terugkeer naar zo'n plek.
Maar, het is er wel mooi en dat maakt misschien weer wat goed.