Hoe is de wachtrij voor de minderbekende attracties in disneyland?

ik wil in disneyland niet in achtbanen maar bijvoorbeeld wel in sneuwwitje, peterpan, en its a smallworld hoe zijn daar de wachtrijen van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Uit ervaring weet ik dat je voor alle attracties heel lang wachten.
Bekende natuurlijk meer, maar alle attracties hebben een lange wachtrij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor Peter Pan en voor een aantal andere grote attracties kun je een fastpass halen. Daarmee kun je op een afgesproken tijd via een aparte rij naar binnen, en ben je zo aan de beurt.

Voor de kleinere attracties is de wachttijd vaak wel wat korter. Het hangt natuurlijk ook erg af van de dag waarop je gaat. In vakantieperiodes, zoals nu in de zomervakantie of tijdens de kerstvakantie is het een stuk drukker dan andere periodes. Verder wil het wel helpen als je bij openingstijd meteen doorloopt naar de attractie waar je in wilt.

Verder is de wachttijd moeilijk te voorspellen. Die varieert gedurende de dag ook enorm.
bamibal
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Het snel doorlopen geld dat voor een attractie want daar na is dat over. Minder bekende attratie zijn er niet zeker nu niet in de vakantie periode want de kleine kinderen vinden juist sneeuwwitje en peterpan prachtig dus ookm daar langerije. De snel pas werkt dan ook niet want daar worden er dan ook zoveel van verkocht en dat kost extra geld. Als je dat met alle attractie moet doe waqt het zijn er nog al wat dan schiet dat ook niet op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat is dan de beste tijd voor attracties?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De beste tijd is gelijk smorgens als het park open gaat. Het eerste uur, anderhalf uur is het nog redelijk rustig. Ik zou dan de attracties met lange wachttijden doen. Ook heb je inderdaad de fastpass. Ook heel handig! Veel plezier en succes!
ronron1212
10 jaar geleden
Er zijn zo veel attracties dat je niet alles in de eerst 1,5 uur af kunt als je alles wilt zien ben je twee dagen minimaal bezig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de fast pas is wel geldig bij 1 attractie. Pas als je die 'gebruikt' hebt, kun je bij de volgende attractie weer een nieuwe fastpass halen.
bamibal
10 jaar geleden
Ronron, een fastpass kost niets extra. Er wordt maar een beperkt aantal van afgegeven, dus dat blijft effectief. Ze zijn ook niet voor alle attracties beschikbaar.
ronron1212
10 jaar geleden
Je moet er dus snel bij zijn en dan over hoeveel attracties heb je het dan.
De wachtrij is ook afhankelijk van het tijdstip dat je aansluit.
Bij it's a small world zijn we 's avonds gegaan ( park is tot 22.00-23.00 open)
en daar hoefden we niet langer dan 10 min. te wachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
De hoeveelheid attracties die er zijn kun je op die manier nooit zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel dagen je gaat, wij waren 5 dagen in het park, dus dan kun je 's avonds in aardig wat attracties.
Als je in het hoogseizoen gaat is het bij bijna elke attractie heel druk, maar bij sommige attracties kan je op bepaalde tijdstippen een gratis fastpass halen of je kan de gratis app downloaden waarop de wachttijden van alle attracties staan.