Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand ervaring met reisorganisatie way to stay.com?

We hebben een heel leuk appartement gezien in Berlijn. Maar ik ken de organisatie niet. Is het te vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

hoi,

Ik heb via deze site een appartement gehuurd voor een week in parijs.
het was van een particulier, maar ik weet niet of deze organisatie alleenmaar appartementen van particuliers aanbiedt, of ook commerciele dingen.

In iedergeval is mijn ervaring zeer positief,
in mijn geval was het enige nadeel, dat ik contant moest betalen ( en dus met 600 euro op zak van Utrecht naar Parijs moest) Ik denk dat dit wel per geval bepaald is, en niet overal zo is.

De boeking was erg makkelijk en snel geregeld via het overmaken van een borgsom.

het is echter wel handig om een telefoon nummer van de desbetreffende verhuurder op zak te hebben voor als je aankomt.

hoop dat je hier iets aan hebt,

Groeten!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb hier geen ervaring mee maar misschien is het goed om te kijken op klantenbeoordelings sites, of zoek eens op google met de termen "way to stay betrouwbaar" of "way to stay klantenbeoordeling"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen ervaring mee, maar heb wel een goed betrouwbaar alternatief: Appartementen Barcelona
(http://www.barcelonacheckin.com/nl)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, maar we gaan naar Berlijn

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding