Bijvoorbeeld:

In Groet:
- Duinwandelingen maken
- Hondsbossche Zeewering

In Schoorl:
- de Klimduin
- het Zandspoor

In Bergen:
- de Ruïnekerk
- Fietsen over de Breelaan naar Bergen aan Zee (of Egmond aan zee)

In Alkmaar:
- de Waegh bezoeken op het Waagplein
- Kaasmarkt op vrijdag
- Dutch Beatles Museum

En in alle dorpen en steden natuurlijk de horeca!

Toegevoegd na 5 minuten:
Toevoeging voor Alkmaar:
- Lekker winkelen
- Italiaans ijs eten bij Pane
- Fonduen bij de Fransman

Toevoeging voor Groet:
- Fietsen van Groet (vanaf de Achterweg), naar Schoorl (via de Duinweg), naar Bergen (verder op de Breelaan fietsen naar het centrum)

Toevoeging Bergen:
- In het centrum naast de Ruïnekerk lekker uitpuffen op het terras van het Huis met de Pilaren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De duinen in. In Schoorl kan je de klimduin beklimmen, er zijn diverse wandelingen en mocht het nazomerweer echt doortrekken zou je nog een lekkere duik in de zee kunnen nemen. In Alkmaar kan je heel leuk winkelen, er zijn diverse musea te vinden dus genoeg te doen. Sowieso is het heerlijk om over de grachten te wandelen om daarna lekker op één van de terrasjes te gaan zitten. Je kan ook goed fietsen in de omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook binnen fietsafstand:
De Kerf (een inham in de duinen bij Schoorl aan Zee)
Zeeaquarium (Bergen aan Zee)
dierentuin Blankendaal (Tuitjenhorn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zijn allen naar az stadion