Wat is een leuke bestemming voor een single jongen om een paar dagen heen te gaan?

Binnenland of buitenland.
Ongeveer 10 tot 14 dagen
Denkend aan 350 euro voor reis / verblijf

Toegevoegd na 23 minuten:
Periode 6 september t/m 18 september

Toegevoegd na 38 minuten:
Oke 350 is misschien weinig. We verhogen het bedrag tot 500, wie biedt? :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Een leuke singlereis, samen dus met andere singles. Er zijn vast wel clubs van singles waarmee je samen iets kunt organiseren. Dan is het nl. goedkoper als je bv samen een huisje huurt! Probeer in contact te komen met andere singles (vrijgezellenclubs) en organiseer samen iets. Veel plezier en succes met zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

14 dagen?, 350 euro,s?, thuisblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. 350 all-in voor 10-14 dagen.. kun je vergeten.
+
Kimath
13 jaar geleden
ik had een vakantie naar Tsjechië, 120 euro voor 8 dagen, gratis parkeren bij hotel, hotelovernachtingen, en elke dag onbeperkt ontbijtbuffet.
Met de rest van het geld kom je volgens mij net uit voor reis erheen en overig eten (Tsjechië is supergoedkoop.) Dus het zou wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij hij geen eigen auto heeft en die moet huren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vraagt om 10 tot 14 dagen.
Kimath
13 jaar geleden
Ja, dan kan het niet uit natuurlijk.
Je budget is vrij krap. Het ligt eraan wat je wil, op een camping moet lukken als je het simpel houdt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Waar? Dat zal wel in Nederland moeten zijn; anders slokt de reis nog een groot deel van je budget op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kun je gewoon even kijken op deze site:

http://www.lastminute.nl/vakantie.aspx

Genoeg keuze in goedkope vakantiemogelijkheden, zelfs onder de 300 Euro, maar dat is dan meestal voor max. 8 dagen en alleen vervoer, verblijf en ontbijt. Voor lunches, diners, drankjes en eventueel uitstapjes moet je dan uiteraard nog zelf bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke periode ?

Als je eind sept/begin okt of eind november wil gaan, kan je wel wat leuks vinden. Misschien kan je iets vinden voor turkije, aan de Turkse riviera. Denk dat je wel wat kan vinden voor 8 a 10 dagen voor die prijs.

Toegevoegd na 1 uur:
kijk eens op http://www.vakantieveilingen.nl/zonvakanties/ misschien kan je vandaag nog een leuke reis winnen naar Cyprus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site zie je elke dag een aanbieding (vaak een vakantie) die slechts 1 dag beschikbaar is om te boeken http://www.actievandedag.nl/

Hier heb ik zelf een vakantie naar Tsjechië vandaan, 120 euro voor 8 dagen hotel, inclusief ontbijt.
13 jaar geleden
wat dacht je van een kust wandeling..
af en toe een patatje en een ijsje -slapen is gratis in de duinen ;-)
dan kan je nog geld overhouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een van die eilandjes om NL? (ben ff de naam kwijt..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
last minute-je boeken op schiphol! vandaag boeken/morgen gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en dan ben je alleen ergens dan heb je nog plek om te verblijven :)
14 dagen voor 500 euro....
Met een tentje op de goedkoopste camping van Belgie gaan staan, en elke avond in de kroeg een biertje bietsen?

Toegevoegd na 1 minuut:
500 euro voor 14 dagen, da's ongeveer 40 euro per dag voor verblijf, eten en uitgaan.
Ik denk niet dat je daar nou een supervakantie mee rond krijgt.
Spaar nog een halfjaartje door, en ga dan ECHT iets leuks doen.
Of blijf thuis, en ga leuke dingen doen met je vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je budget is vrij krap, dus kijk eens op de sites van Ryanair of Eurolines (nog goedkoper) om in een leuke stad terecht te komen.
Erg leuk is Berlijn, Hamburg, Barcelona, Stockholm, Brighton, Gent, Brugge, Keulen enz.
En als je niet van grote steden houdt, denk dan eens aan een fietsvakantie door de Nederlandse velden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag enkele weken terug nog een advertentie om naar IJSland te gaan voor een paar honder euro's, ben vergeten welke maatschappij/bedrijf. De spullen daar zullen wel goedkoop zijn door de bekende problemen. Ze hebben hetewaterbronnen, vulkanen en nog meer natuurschoon, als ik de advertentie moet geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het op vakantieveilingen.nl proberen. Daar biedt je mee op de vakantie's die je leuk lijken en bepaal je zelf wat je betaald.