In Zeeland?

Ik ga van 10 tot 17 september naar zeeland. Mij vraag is dan ook wat is er te doen in de buurt van Domburg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Natuurmuseum Terramaris is erg de moeite waard. Adres: Duinvlietweg 6
4356 ND Oostkapelle
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Domburg is genoeg te doen! Breng op maandag een bezoek aan de toeristenmarkt, wandel met behulp van een van de wandelroutes naar Kasteel Westhove voor een bezoek aan het Zeeuws Biologisch Museum of fiets naar Westkapelle en leer de geschiedenis van dit dijkdorp kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn mening is er nooit wat te doen in Zeeland, tenzij je een mosselman bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In vergelijking met Griekenland zijn er in Zeeland heel andere dingen te doen. Het is maar net wat je leuk vindt!
:-)
En voor een vervelende slecht-weer dag: ga eerst een flinke strandwandeling maken, daarna lekker warm worden in het zwemparadijs (ik weet de naam niet meer) en dan lekker een hapje eten in het gezellige centrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leukste wat ik ooit in Domburg gedaan heb, was, in de auto stappen en ergens anders heen rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt uiteraard prachtige strandwandelingen maken maar ook achter de duinen is het goed toeven en zijn er goede wandelpaden. Dat is natuurlijk de belangrijkste
toeristische attractie van Domburg waar de meesten voor komen.

Het dorpje zelf heeft een gezellige sfeer en je kunt er lekker mensen kijken op een terrasje in de hoofdstraat.
Verder in de buurt zwemcomplex De Parel met prima uitgebreid zwembad en een sauna.
In de buurt is een golfterrein (net voordat je Domburg binnenkomt vanaf Westkapelle).
Je kunt, als het slecht weer is, een dagje gaan shoppen in Middelburg of Vlissingen.
In Middelburg kun je evt. naar Mini Mundi (attractiepark) of in Vlissingen naar het Arsenaal (maritieme attracties)
Ook het deltapark Neeltje Jans is in de buurt.