Wat is de mooiste locatie om het Loy Kratong festival in Thailand mee te maken?

We gaan in november enkele weken naar Thailand. In de periode waarin wij willen gaan valt het Loy Kratong festival, waarbij de Thai een lampion gemaakt van bladeren in een rivier laten wegdrijven, om zo "zonde en ongeluk" weg te laten drijven.

Heeft één van de GV'ers een idee of dit mooier is in Chiang Mai dan in Bangkok of juist weer een heel andere plaats. (we zijn onze route nog aan het samenstellen, dus alles kan nog).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://www.chiangmai.bangkok.com/attractions/loy-kratong.htm

Op deze websites staan foto's en informatie van hoe het festival in Chiang Mai wordt gevierd. Ik verwacht dat het feest in Bangkok grootser is dan in Chiang Mai. Ik zou dus denken dat je het feest beter is Chiang Mai kan vieren als je alle gebeurtenissen beter wil kunnen zien. Maar hou je van het grootse, een grote feestende menigte, dan kan je het beter in Bangkok vieren.

Hele leuke vakantie toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Chiang Mai lijkt mij een goed idee.
wens je een fijne vakantie.