Zijn er in Februari attracties dicht i.v.m het weer in Disneyland Parijs?

Ik wil in de februarivakantie graag 4 daagjes naar Disney.
Zijn er in Februari attracties dicht i.v.m met de kou of gaan in die periode juist de attracties weer open omdat de kerstperiode is afgelopen ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Antwoorden (2)

Toe ik er was in februari waren alleen 1/2 attracties dicht, die hun onderhoud kregen. Dus niet ivm het weer.
Het is een goede tijd om te gaan. Weinig wachttijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus echt geen attracties dicht i.v.m. het weer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee alleen degene die periodiek onderhoud kregen. Maar stel je krijgt hevige sneeuw van... Ja dan weet ik niet wat ze dan doen dan. Maar het is zo fijn dat er korte wachttijden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, is er ook een site waar je kan zien wanneer welje attrachties hun onderhoudbeurt krijgen en daardoor gesloten zijn? Of weet je dat niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen kijk ff op de site van euro disney wellich dat het daarop staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De site is een beetje onoverzichtelijk naar mijn mening. ik kan alleen de openingstijden vinden ...
ronron1212
11 jaar geleden
Het antwoord is juist veel attracties zijn overdekt en die dat niet zijn zijn niet gesloten door het weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
↑ ook als het sneeuwt of vriest?
Ik verwacht dat ze volgende jaar wel weer wat onderdelen gaan opknappen. Dit jaar bestaat Disneyland 20 jaar, dus voor het huidige jaar zullen ze zoveel mogelijk uitgesteld hebben.

Op de Disneyland site wordt je doorverwezen naar de kalender (http://parken.disneylandparis.nl/disneyland-park/onderhoud-en-sluitingsdata/index.xhtml). Deze loopt op dit moment alleen tot September 2012. Ik ben bang dat we je niet kunnen helpen en dat ze op dit moment alleen bij Disneyland zelf het antwoord weten.