Als je in Groesbeek op vakantie bent, wat zouden leuke fiets routes zijn en waar kan ik doe vinden?

En wat zou je allemaal kunnen doen in die omgeving in Groesbeek.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt de vierdaagse een keer na fietsen. En alle informatie is te vinden bij de vvv.

Ook rond Groesbeek ligt het onovertroffen fietsknooppuntennetwerk. Plan op www.falk.nl je fietstocht van knooppunt naar knooppunt. Gegarandeerd dat je langs hele leuke plekjes komt. Toegevoegd na 6 minuten: En de knooppuntenkaart kun je bij de VVV kopen. Of je kunt naar het dichtsbijzijnde knooppunt fietsen en daar je route uitstippelen, want bij vrijwel elk knooppunt staat een kaart. (Raad eens wat ik afgelopen 5 dagen gedaan heb?)

Bronnen:
www.falk.nl

Ga een dagje naar nijmegen en een dagje naar kleve en voor de rest is er een hele mooie natuur dus pak de fiets en ga lekker genieten van de rust en ruimte.

De Ooipolder is ook prachtig.

er zijn veel musea in de buurt: oorlogsmuseum (kan je niet omheen met die grote parachurevorm), het afrikamuseum, Heiligland Stichting... Fietsen kun je erg leuk in de bossen van Berg en Dal naar bijvoorbeeld Mook. Nijmegen is een gezellige stad die in de buurt ligt. Zoals eerder genoemd is Kleve in Duitsland erg populair en gezellig winkelen. In Duitsland heb je ook Romeinse opgravingen in Xanten. Zat te doen in de omgeving van Groesbeek, ik ga er altijd met veel plezier weer op vakantie (in Berg en Dal). Zie de bron voor meer leuke tips!

Bronnen:
http://www.groesbeektoerisme.nl/Basis.aspx...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100