Waar moet je absoluut naar toegaan als je in Noord-Ethiopie op vakantie gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Een safari maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Danakil Woestijn schijnt iets bijzonders te zijn.
De stad : Aksum

En nog veel meer
Kijk eens op Google Earth ? Het is de moeite
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou dit log in de gaten: http://atuudoorafrika.blogspot.com/2010_08_01_archive.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het noorden zijn voornamelijk veel historische bouwwerken te vinden.
Er zijn indrukwekkende kloosters en ook unieke kerken te vinden, waaronder de rotskerken van Lalibela.
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotskerken_van_Lalibela )
(deze staan op de Unesco lijst van werelderfgoederen).

Ook de stad Gondar staat op de lijst van Unesco. Net als de plaats Axum, waar de historische Ark van het verbond "schijnt" te staan. (die uit de bijbel)

Qua natuur heb je er onder andere de Simien Mountains (nationaal park). (zie foto)