Kun je rijbewijs in verband met C 1 verlengen ook al is het niet verlopen?

Omdat wij camper hebben en rijbewijs be maar nog niet verlopen zijn we verplicht euro 1400 euro uit te geven om c1 te gaan halen. Kunnen we niet vervroegd voor minder geld ons rijbewijs laten verlengen, zijn natuurlijk al wat op leeftijd dus belachelijk deze regel!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Als je altijd al met je B-E rijbewijs heb gereden in de camper dan hoef je C1 rijbewijs aan te schaffen. En C1 rijbewijs is alleen nodig wanneer het gewicht van de camper + het laadvermogen boven de 3500kilo komt. Als dit zo is dan moest je al een C rijbewijs hebben.