Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Barbados, we gaan op vakantie naar dit prachtige eiland, wat moeten we nu echt gezien hebben op dit eiland?

we verblijven in Bridgetown

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik sluit me aan bij mijn voorganger: The Harrison Caves zijn zeker de moeite van het bezichtigen waard. The Harrison Caves zijn een netwerk van kalksteengrotten met druipsteenformaties, riviertjes en meertjes.

Daarnaast moet je uiteraard niet vergeten de onderwater wereld van Barbados te verkennen. Mocht je een duikbrevet hebben, dan kun je duiken naar de vele koraalriffen en wrakken die rond het eiland liggen.
Er gaan ook boottochten met boten met een glazen bodem, zodat je de onderwaterwereld ook kunt zien zonder nat te worden.

Verder kan er uiteraard aan allerlei watersporten gedaan worden: Windsurfen, waterskien, zeilen, diepzeevissen.

Mocht je meer cultureel ingesteld zijn, dan kun je een bezoekje brengen aan de hoofdstad Bridgetown. Niet dat hier nog veel originele woningen te vinden zijn, maar de St. Michaelkathedraal uit de achttiende eeuw is wel een bezoekje waard. Dit gebouw is geheel gebouwd met koraalgesteente.
Ook elders op het eiland zijn nog wel historische pandjes te vinden, voornamelijk oude plantage gebouwen.

Als je lekker en mooi wilt eten, dan moet je naar de Round House Inn bij Batsheba. Het eten is lekker, maar daarnaast heb je een adembenemend mooi uitzicht over de ruige Atlantische oceaan.

Hele fijne vakantie gewenst. Ik zou zo weer meewillen naar de Carribean...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel we zullen zeker op onderzoek uit gaan!

Andere antwoorden (2)

Ik hoop dat je hier iets mee kan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die min?
Harrison Cave! Adembenemend mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding