Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een kaart van europa met daarop alle rails?

En zo ja, waar vind ik die?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
5.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt op papier? Dat lijkt me onmogelijk want dat kan niet ivm de schaal, dan heb je een stuk papier nodig ter grootte van een huiskamer, kijk maar naar de grote gele landkaart die de NS gebruikt op stations. Kleiner kan niet en dan moet heel Europa daar nog om heen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op deze zeer uitgebreide interrail-netkaart zie je alle rails van Europa. Je kunt 'm hier downloaden:
http://www.interrailnet.com/planning/railway-map
Het is een PDF van 14 MB.

Zoom in op b.v. 150% en alles is in detail te zien. Alleen de boemellijntjes ontbreken (Zoals Utrecht-Rhenen en Geldermalsen-Dordrecht)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies wat ik zocht, dank!

Andere antwoorden (2)

De meeste online kaarten tonen ook de spoorwegen. Google Maps bijvoorbeeld.

Voor een totaaloverzicht van de belangrijkste treinverbindingen kun je op de interrail-kaart kijken.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
't Is niet heel Europa, maar je komt een heel eind: ga naar Sporenplan Online (zie de link hieronder) en klik linksboven op Sporenplannen. Je kunt dan per land de sporen zien. Van veel landen zijn er zelfs gedetailleerde overzichten beschikbaar van de stations en de perrons.
(Lees meer...)
Cryofiel
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding