Wat is een goede plek om 1 week te verblijven in / bij Alicante in het voorjaar?

Ik zoek een goed hotel of een mooi huis.
Waar kun je zoiets zoeken en vinden?
Is er een website waar je wensen kunt invullen en dan suggesties krijgt?
Of zijn er Nederlandse (Nederlandstalige) specialisten die je daar kunt bellen en die je kunnen helpen met reserveren e.d.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik ken een gezellig **hotel in Torrevieja voor 40 Eur per nacht incl. ontbijt.
De temperatuur en de regenval valt erg tegen in het voorjaar. Voor mij niet aantrekkelijk genoeg. Bovendien is de streek ronduit lelijk te noemen, maar dat heeft alles met smaak te maken.
Hotel Madrid, en ze spreken Engels. Boeken via internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke plaatsen zijn Albir(veel Nederlanders)Calpe(veel Belgen)en de omgeving is daar ook mooi.Het weer is meestal prima vanaf half April Daarvoor moet je geluk hebben. De afstand vanaf Allicante is ongeveer 50 km.Beide plaatsen hebben mooie hotels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.happyhome.nl/Spanje/Costa%20Blanca/PILAR%20DE%20LA%20HORADADA-appartement_E-03191_1

Dit is een geweldig huis met een eigen zwembad en uitzicht op een natuurgebied...niet ver van Alicante.Ik raad het je aan!