Wat is er allemaal te beleven in/rondom Konakli, Turkije?

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Konakli in Turkije. We gaan in eind mei, en we zijn met onze zoon van 16. Hij neemt een van zijn vrienden van dezelfde leeftijd mee.

Mijn vraag, wat is er in en rondom de omgeving te beleven, vooral voor die jongens?
Mijn zoon houdt van bergen en grotten. Om mij als moeder tegemoet te komen, weet iemand ook leuke, gezellige winkels in de buurt?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (1)

Bedoel je Konakli bij Alanya? Dan heb je hier wat bezienswaardigheden in Alanya. Je kunt daar ook lekker gaan shoppen en naar de markt.