Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen in Athene om naar een eiland te gaan?

Op dit moment zitten we in Athene en willen morgen graag naar een eiland. Welke is mooi en is te doen vanaf Athene? We gaan dan voor 1 dag!
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
503

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Leuk! Ben pas in Athene geweest, rommelig maar indrukwekkend. Ik ben ook naar een ander eiland gegaan: Aegina. Je kan er zeer makkelijk naar toe reizen, eerst ga je met de metro naar Piraeus, dan loop je naar links vanuit het station (uitgang aan de havenkant) en loop je 200 meter naar links, je ziet het gebouw van hellenic seaways (niet zeker van de naam), een geelachtig gebouw. Daar kun je kaartjes vragen voor de 'flying dolphins', snelle boten die je naar Aegina in 20 minuutjes brengen! Nog vragen! Stel ze maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou echt niet meer weten hoe laat die gaan, wel regelmatig in ieder geval. De prijs was €14.50, maar nu weet ik niet meer als dat voor 1 persoon enkel of retour was. Ja, in één dag is dat wel leuk, lekker op het strand liggen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding