Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je naar Dubai op vakantie wilt, mag je dan een Israelische stempel in je paspoort hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het schijnt dat die regeling niet meer bestaat.

Dit staat op het Dubai-prikbord:
"Ik heb gebeld met het Consulaat van de Verenigde Arabische Emiraten en dit is een regeling die niet meer geldt!

Je komt gewoon binnen ook met een stempel uit Israel. "

http://dubai.startpagina.nl/prikbord/10654397/10706888/re-met-stempel-van-isral-niet-dubai-in#msg-10706888

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb ook nog even gekeken op de site van de visumdienst, die altijd op de hoogte is van de laatste regelingen:

"Visum bij aankomst
Een visum voor een verblijf tot 30 dagen is bij aankomst verkrijgbaar. Reizigers moeten:
l In het bezit zijn van een paspoort dat minstens zes maanden geldig is en tenminste één lege
visumpagina bevat
l In het bezit zijn van een retourticket of een ticket naar een volgende bestemming
l Over voldoende financiële middelen beschikken "

http://cibtvisumdienst.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor verblijf in Dubai korter dan 30 dagen heb je geen visum nodig. Bij aankomst krijg je op het vliegveld een stempel in je paspoort. Heb je in je paspoort een stempel van Israel staan, dan moet je voor vertrek naar Dubai een nieuw paspoort aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Dat mag niet. En dat lijkt mij voldoende reden om dat land niet te bezoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus, omdat ik Israel niet in kan omdat ik een visum van Saudi Arabië in mn paspoort heb staan, moet ik ook Israel niet bezoeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Psies.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding