Wat is de goedkoopste kaartjescombinatie van de NS voor 2 personen van Schiphol naar Assen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Bij AH loopt n actie(op =op) van €13,50 per kaartje. Je betaalt € 13,50 by AH en krijgt n code mee die je op je pc moet invoeren,je kunt dan zo je kaartje uitprinten. Je moet wel n bonuskaart hebben,maar vaak heeft AH er eentje en kun je op die van hun .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de blokker en/of kruidvat hebben ze soms acties van 12.50 voor retourtje.
13 jaar geleden
Het enigste waar je wat aan hebt nu is misschien een zomertoer kaart voor 45 euro met z'n tweetjes, je zit wel eerste klas dan dus eigenlijk niet eens zo gek

Toegevoegd na 15 uur:
actie loopt tot 21 september en dan hebben ze weer de herfst actie die is het zelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot en met 31 augustus kan je gebruik maken van de kaartjes die een week of 2 geleden (van de NS) in een boekje in de bus lagen. Het is een boekje met een kaartje waarmee je met zijn tweeën reist maar slechts één kaartje betaalt, er zit een railrunnerkaartje in, en een 'opwaardeerkaartje' van 2e naar 1e klas. Verder een hoop kortingskaartjes (Madame Tussauds, Naturalis, Nemo, etc.)
Misschien heeft iemand in je omgeving nog zo'n boekje? Dan ben je (schat ik zo) voor een euro of 16 á 17 met zijn tweetjes in Assen, vanuit Schiphol.