Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede site of heeft zelf adviezen voor activiteiten die te doen zijn in (turingen) finsterbergen in duitsland?

Wij gaan daar begin september op vakantie. Buiten de rust die we zoeken, zouden we graag ook wat actievere bezigheden doen (treintje, kanoen ect). Ik kan er op internet niet veel over vinden, maar misschien heeft iemand van jullie wel ervaring of zoekt iets beter dan mij!?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik bedoel dus de deelstaat Thüringen. Ik had het verkeerd gespeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
564

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De charme van Thüringen vind ik dat het geen massatoeristische streek is. Als natuurliefhebber kom je er absoluut aan je trekken. Je kunt er eindeloze wandelingen maken door afwisselende landschappen. Zit je in de buurt van de Werra dan is kanoën zeker een optie. Ik geef hieronder de uitjespagina van de website van een camping waar ik een paar heel leuke vakanties heb doorgebracht. Mogelijk met een paar aardige tips voor je. Prettige vakantie!

Toegevoegd na 4 minuten:
Kies 'Toeristische attracties' in het menu links.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is een website waar je wel wat dingen op kunt vinden:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding