Wat is de Vakantie van de Haagse Hogeschool 2011-2012?

Ik zoek heel het internet al af op deze vraag maar ik kan geen antwoord vinden. De kern van het antwoord voor mij moet zijn of de kerstvakantie van de HHS samenloopt met die van het voortgezet onderwijs. Alvast dank voor uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

inloggen op de hhs-site, zodat je op het studentennet komt. dan naar studie, jouw studie en dan roosters en data..
daar moet het staan !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, Den Haag valt onder Zuid-Holland, als je naar deze site gaat dan kan je zien wanneer alle de vakantie zijn.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/vakantiedata-van-alle-regio-s#anker-vakantiedata-schooljaar-2011-2012

Groetjes Marysirish