Welke tips zijn er om goed voorbereid op een wandelvakantie in de bergen in Peru te gaan?

We vertrekken over een week of zes...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Hou er vooral rekening mee dat het daar hoog is. Je kunt last krijgen van een (milde) vorm van hoogteziekte als in: Misselijkheid, hoofdpijn, verminderde energie.

Verder is uiteraard goed schoeisel een must. Persoonlijk vind ik het fijn om een wandelstok mee te nemen, die je toch net meer steun geeft.
Zorg voor een niet te zware rugzak, bijna overal kun je kleding wassen (en waarschijnlijk ga je met een groep en ruikt iedereen na afloop van de wandeltocht).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. kijk waar je ECHT naar toe wil en doe dat dan eerst
2.verbanddoos
3. goede wandelschoenen
4. lege flesjes om met water te vullen iedere dag

Toegevoegd na 55 minuten:
5.rugzak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Diverse middelen tegen insecten
-Regenkleding en voldoende sokken
-Goede aansteker, die ook bij nat weer werkt

vast meer, maar er moet veel over te vinden zijn op internet