Zijn er veel winkels in Parijs in de buurt van Sacre Coeur en Notre Dame?

Vrijdag met school naar Parijs en de laatste 4 uur mogen we winkelen. Zijn er veel winkels in de buurt van de Sacre Coeur en Notre Dame, want daar staat de bus.

Toegevoegd na 7 uur:
De bus staat bij metrostation Anvers!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Het beste antwoord

Metro Anvers is bij de Sacre Coeur.
Daar heb je véél souvenier winkeltjes , dus als je die wilt kopen zit je daar goed ....
Voor kleding of andere dingen zit iets verderop een groot warenhuis waar alles echt goedkoop is ... TATI ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja die zijn er weldegelijk. Je hebt er veel winkels en leuke cafetjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sacre Coeur en de Notre Dame staan best een eind uit elkaar. Daar tussen ligt Le Marais en Les Halles. Les Halles is een groot winkelcentrum en Le Marais is een wijk. Die is overigens wel op zaterdag gesloten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel, Le Marais is een wijk met veel boetiekjes en kleine winkels. Het is de Joodse wijk van Parijs en die is dus op zaterdag gesloten. Les Halles is echt een winkelcentrum met heel veel winkels zoals een footlocker e.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja er zijn waarschijnlijk veel winkeltjes kijk maar naar dit het is maar een voorbeeld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn daar SUPERVEEL winkeltjes en ze zijn ook SUPERDUUR.... neem alvast SUPERVEEL eurootjes mee.
Veel plezier toegewenst !