Zijn er speciale hotels voor boten?

Komende week wil ik op een soort bootvakantie met een aantal anderen. Een boot heb ik al tot mijn beschikking, ik zou graag willen weten waar ik die boot kan aanleggen om te overnachten. Is er een website waar hotels te vinden zijn voor boten? Alvast bedankt voor jullie antwoorden, hopelijk heb ik er iets aan!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je niet gewoon ligplaatsen? Of wil je niet overnachten op de boot zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil niet overnachten in de boot zelf, ik wil de boot ergens aanleggen en daar vlakbij overnachten in een hotel.

Het beste antwoord

Dat valt nog niet mee, zoek eens op de combi 'jachthaven hotel' met google. Ik heb wel een website gevonden waar je in elk geval voor Friesland de hotels die aan het water liggen, op kunt vinden.