hoe moet je muziek op een geheugenkaart zetten?

ik heb een nintendo en wil muziek op mijn nintendo daarvoor heb ik een geheugenkaart om daar muziek op te zetten voor de vakantie maar ik weet niet hoe dat moet!!!??? Kan je me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Zorg ervoor dat je een adapter hebt voor je ds naar micro usb.
Als je deze hebt, is het heel simpel.
Je zet je muziek op de micro usb kaart, druk vervolgens de micro usb kaart in de adapter, vervolgen druk je je adapter in je Nintendo DS . Als het goed is heb je dan muziek. Op je ds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook een geheugenkaart, maar om er iets op te zetten moet je hem eerst in je adapter steken, hopelijk heb je die nog niet verloren, :), je steekt het kleine geheugenkaartje in de adapter en dan in de geheugenkaartopening van je pc, de meeste computers hebben zo'n opening hoor, je ziet het aan het symbooltje die er boven staat, en dan zal er een venster op je pc komen en dan open je de map met de bestanden en kopieer je wat je er op wil van de map waar het op stond naar de map van je geheugenkaart
je haalt de adapter weer uit je pc en steekt het kleine geheugenkaartje weer in je nintendo, en normaal zou het gelukt moeten zijn