Mag je kattenbrokken en kattenvlees meenemen als bagage in een vliegtuig?

Ik ga op vakantie naar Griekenland en wil voor de zwerfkatten daar iets lekkers meenemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
4.7K

Het beste antwoord

Dat mag zeker. Maar waarom koop je het niet daar in de supermarkt? Scheelt weer wat gewicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou ik ook geantwoord hebben +je,
waarschijnlijk kost het daar ook wat minder ;)

Andere antwoorden (6)

Ja dat mag wel, maar je mag niet meer gewicht meenemen in je koffer dan is toegestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor! Zorg wel dat je het in de ruimbagage vervoert en niet in de hanbagage.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ze zullen je dankbaar zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe ik ook altijd. Maar je kan daar ook alles kopen hoor.

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgensmij wel zolang het maar niet in je handbagage zit. Misschien moet je contact opnemen met schiphol om te kijken of het toch niet mogelijk, ik dacht van wel!
succes en veel plezier in Griekenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn weten mag je lang niet altijd vlees, en dierlijke producten meenemen ivm overdracht van ziekten en uitheemse bacteriën.

Vind het wel een nobele gedachtte, al ben ik het ermee eens dat je het leed van de katten alleen maar erger maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het gewoon even de ambassade bellen want ze controleren bijna elke tas die onder de handbagage valt.