zijn er vakanties in nederland voor 2 personen onder de 18 in bv een bungalow voor een goedkope prijs?

Toegevoegd na 17 minuten:
ik wil met mijn vriendin een weekje weg gewoon in nederland op een camping of bungalowpark ofzo
wij hebbe 500 euro te besteden zij is 16 ik 17 mar we krijgen niks gevonden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

misschien staat er hier iets voor je bij

http://www.chaletmarkt.nl/stacaravantehuuraangeboden.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

die zijn er helaas niet er moet altijd een meerder jarige bij zijn onder de 18jaar mag je niet boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamperen moet zeker lukken.
Ik heb een lijstje als link toegevoegd.
Optie die ik zelf weet is camping Zeeburg in Amsterdam

Toegevoegd na 7 minuten:
Ook al aan de ouderwetse jeugdherberg gedacht.
Genoeg leuke betaalbare opties en geen probleem met de leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Zeeland en op texel heb je genoeg jongerencampings waar je terecht kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor vijfhonderd gulden kun je ook leuk een dag of 10 naar spanje en wel met solmar tours een leuke jongere reis kun je bij hun maken kijk maar eens op hun site.